Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce – Bc. Eva Clarkson
Bc. Eva Clarkson
Master's thesis
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Marketing and Communication Strategy of Czech Agriculture and Food Inspection Authority
Abstract:
Předmětem práce je zkoumání možnosti využití principů a nástrojů marketingu ve veřejném sektoru a jejich následné využití pro tvorbu marketingové a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Počátek teoretické části práce definuje základní pojmy spojené s marketingem a s veřejným sektorem. Druhá část kapitoly představuje konkrétní možnosti marketingu v prostředí veřejného sektoru …moreAbstract:
The focus of this thesis is to examine the possibilities of various marketing tools and principles in the public sector and the implementation of these principles to create a marketing and communication strategy for the Czech Agriculture and Food Inspection Authority. The basic concepts of marketing and the public sector are defined in the beginning of the thesis under the theoretical section. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q9yc4/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CLARKSON, Eva. \textit{Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/tprpa8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
Lenka Kawuloková -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Marketing ve veřejných prostorech
Adéla Fialová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková