Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce – Bc. Eva Clarkson
Bc. Eva Clarkson
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Marketing and Communication Strategy of Czech Agriculture and Food Inspection Authority
Anotace:
Předmětem práce je zkoumání možnosti využití principů a nástrojů marketingu ve veřejném sektoru a jejich následné využití pro tvorbu marketingové a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Počátek teoretické části práce definuje základní pojmy spojené s marketingem a s veřejným sektorem. Druhá část kapitoly představuje konkrétní možnosti marketingu v prostředí veřejného sektoru …víceAbstract:
The focus of this thesis is to examine the possibilities of various marketing tools and principles in the public sector and the implementation of these principles to create a marketing and communication strategy for the Czech Agriculture and Food Inspection Authority. The basic concepts of marketing and the public sector are defined in the beginning of the thesis under the theoretical section. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q9yc4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
Lenka Kawuloková -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Marketing ve veřejných prostorech
Adéla Fialová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková