Zuzana Poliaková

Bakalářská práce

Komparácia metód komerčného a politického marketingu v mediálnom prostredí Českej republiky v období 21. storočia

Komparace metod komerčního a politického marketingu v mediálním prostředí České republiky v období 21. století
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na sféru komerčního a politického marketingu jako dvou souběžně probíhajících souborů technik, nástrojů, metod a principů přizpůsobených odvětví, ve kterém jsou využívány. Předmětem její zkoumání je zasazení těchto dvou oblastí marketingu do vzájemného vztahu ve snaze převést jejich komparaci na základě sledování metod a přístupů využívaných v těchto odvětvích, a to konkrétně …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the sphere of commercial and political marketing as two parallel sets of techniques, tools, methods and principles adapted to the industry in which they are used. The subject of its research is the interrelation of these two areas of marketing in an effort to compare them based on the monitoring of methods and approaches used in these industries, specifically in the …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na sféru komerčného a politického marketingu ako dvoch súbežne prebiehajúcich súborov techník, nástrojov, metód a princípov prispôsobených odvetviu, v ktorom sú využívané. Predmetom jej skúmania je zasadenie týchto dvoch oblastí marketingu do vzájomného vzťahu v snahe previesť ich komparáciu na základe sledovania metód a prístupov využívaných v týchto odvetviach, a to konkrétne …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Novák
  • Oponent: Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses tq58dc tq58dc/2
23. 5. 2020
Složky
Soubory
IS4u, I.
23. 5. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.