Komparácia metód komerčného a politického marketingu v mediálnom prostredí Českej republiky v období 21. storočia – Zuzana Poliaková
Zuzana Poliaková
Bachelor's thesis
Komparácia metód komerčného a politického marketingu v mediálnom prostredí Českej republiky v období 21. storočia
Komparace metod komerčního a politického marketingu v mediálním prostředí České republiky v období 21. století
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na sféru komerčního a politického marketingu jako dvou souběžně probíhajících souborů technik, nástrojů, metod a principů přizpůsobených odvětví, ve kterém jsou využívány. Předmětem její zkoumání je zasazení těchto dvou oblastí marketingu do vzájemného vztahu ve snaze převést jejich komparaci na základě sledování metod a přístupů využívaných v těchto odvětvích, a to konkrétně …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the sphere of commercial and political marketing as two parallel sets of techniques, tools, methods and principles adapted to the industry in which they are used. The subject of its research is the interrelation of these two areas of marketing in an effort to compare them based on the monitoring of methods and approaches used in these industries, specifically in the …viacAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na sféru komerčného a politického marketingu ako dvoch súbežne prebiehajúcich súborov techník, nástrojov, metód a princípov prispôsobených odvetviu, v ktorom sú využívané. Predmetom jej skúmania je zasadenie týchto dvoch oblastí marketingu do vzájomného vzťahu v snahe previesť ich komparáciu na základe sledovania metód a prístupov využívaných v týchto odvetviach, a to konkrétne …viacKľúčové slová
Komerční marketing politický marketing volební kampaň politická strana online marketing sociální sítě mediální prostředí
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ondřej Novák
- Oponent: Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLIAKOVÁ, Zuzana. \textit{Komparácia metód komerčného a~politického marketingu v~mediálnom prostredí Českej republiky v~období 21. storočia}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/tq58dc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Analýza a porovnání marketingových kampaní parlamentních politických stran s využitím principů business marketingu
Šimon Vontorčík -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová
Názov
Vložil
Vložené
Práva