Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením – Bc. Lenka Kozielová, DiS.
Bc. Lenka Kozielová, DiS.
Bakalářská práce
Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením
Communication skills of pupils with severe disabilities
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením“ řeší, jakým způsobem zasahuje těžké zdravotní postižení do řečového vývoje jedince a jak se toto postižení odrazí v komunikační schopnosti. Uvedeny jsou možnosti logopedické intervence v České republice, její specifika pro žáky s těžkým mentálním postižením a těžkým tělesným postižením a nabídka vzdělávání žáků …víceAbstract:
The presented dissertation thesis called “Communication skills of pupils with severe disabilities“ concerns the way, how the hard healthy problem interferes in the development of the speech of an individual and how this disability is reflected in the ability of communication. There is given a description of possibilities of the logopedic interference in the Czech Republic, its specification for the …víceKlíčová slova
Narušená komunikační schopnost symptomatické poruchy řeči žák s těžkým zdravotním postižením jazykové roviny omezený vývoj řeči logopedická intervence Disturbed communication ability symptomatic speech disorders pupil with severe disabilities layers of speech limited speech development logopedic interference
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kf9on/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem u žáků s těžkým mentálním postižením
Ludmila Vitoušková -
Výuka biologie a chemie pro žáky s těžkým zrakovým postižením
Martina Nešporová -
Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením
Kateřina ŠÍPOVÁ -
Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením
Jana Hanáčková -
Komunikační schopnosti osob v Domově pro osoby se zdravotním postižením
Jiří Hejda -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová