Martin HUŇADY
Bachelor's thesis
Politický marketing strany ANO
Political marketing party ANO
Abstract:
Hlavním cílem předložené bakalářské práce je poskytnout analýzu politického marketingu hnutí ANO. Důraz je kladen hlavně na předvolební kampaň, která probíhala v roce 2013. Část práce, která se věnuje předvolební kampani je z hlediska přehlednosti rozdělena do několika částí, a to na sociální sítě a online marketing, kontaktní kampaň, outdoorovou kampaň a na jiné formy kampaně. Práce zároveň popisuje …moreAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to provide an analysis of political marketing of ANO. The emphasis is placed primarily on the election campaign, which took place in 2013. The part of the work, which is focused on the election campaign in terms of clarity is divided into several parts, which are the social networking and online marketing, contact campaign, outdoor campaign and other forms of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ľubomír Lupták, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUŇADY, Martin. Politický marketing strany ANO. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová