Martin HUŇADY
Bakalářská práce
Politický marketing strany ANO
Political marketing party ANO
Anotace:
Hlavním cílem předložené bakalářské práce je poskytnout analýzu politického marketingu hnutí ANO. Důraz je kladen hlavně na předvolební kampaň, která probíhala v roce 2013. Část práce, která se věnuje předvolební kampani je z hlediska přehlednosti rozdělena do několika částí, a to na sociální sítě a online marketing, kontaktní kampaň, outdoorovou kampaň a na jiné formy kampaně. Práce zároveň popisuje …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to provide an analysis of political marketing of ANO. The emphasis is placed primarily on the election campaign, which took place in 2013. The part of the work, which is focused on the election campaign in terms of clarity is divided into several parts, which are the social networking and online marketing, contact campaign, outdoor campaign and other forms of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ľubomír Lupták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUŇADY, Martin. Politický marketing strany ANO. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová