Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti – Ing. Martin Vlach
Ing. Martin Vlach
Bakalářská práce
Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Elemental formats of internet advertisement and measuring their effciency
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se pokusil shrnout a přiblížit aktuální problematiku internetové reklamy. V teoretické části jsem poskytnul ucelený přehled jednotlivých druhů internetové reklamy, kde jsem největší prostor věnoval kontextové reklamě a optimalizaci webových stránek. V praktické části potom popisuji metody měření účinnosti internetové reklamy a porovnávám účinnost SEO optimalizace na jednotlivé …víceAbstract:
In my bachelor thesis I tried to summarize the current issues and reach of online advertising. In the theoretical part, I provided a comprehensive overview of the various types of internet advertising, where I focused the most on contextual advertising and website optimization. The practical part then describes methods of measuring online advertising effectiveness and compare the effectiveness of SEO …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q5yjr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Jan Vala -
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
Stanislav Jukl -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
Tomáš Resler -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
Lukáš Frydrych -
Základní formáty elektronické internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Filip Líbal -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Ivana Růžičková -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
Richard Fajtl -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
Samuel Peter Yvan Salaj