Analýza marketingové komunikace obce – Radim Doležal
Radim Doležal
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace obce
Analysis of Municipal Marketing Communication
Anotace:
Hlavním cílem mé diplomové práce bylo provést analýzu marketingové komunikace obce Buchlovice vůči občanům obce. Především šlo o to zjistit, co se občanům nelibí a kde by rádi viděli změnu či zlepšení. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, kde první z nich je úvod. Druhá kapitola byla věnována charakteristice obce, kde se lze dočíst něco o historii obce a nebo další informace související s městysem …víceAbstract:
The main aim of my diploma thesis is to conduct an analysis of the marketing communication in Buchlovice towards its inhabitants. The objective was primarily to find out what the people do not like and what they would like to change or improve. My thesis is divided into seven chapters, where the first one is an introduction. The second chapter is devoted to the characteristics of the village, where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Jan Kadlec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová