Radim Doležal

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace obce

Analysis of Municipal Marketing Communication
Anotace:
Hlavním cílem mé diplomové práce bylo provést analýzu marketingové komunikace obce Buchlovice vůči občanům obce. Především šlo o to zjistit, co se občanům nelibí a kde by rádi viděli změnu či zlepšení. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, kde první z nich je úvod. Druhá kapitola byla věnována charakteristice obce, kde se lze dočíst něco o historii obce a nebo další informace související s městysem …více
Abstract:
The main aim of my diploma thesis is to conduct an analysis of the marketing communication in Buchlovice towards its inhabitants. The objective was primarily to find out what the people do not like and what they would like to change or improve. My thesis is divided into seven chapters, where the first one is an introduction. The second chapter is devoted to the characteristics of the village, where …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Jan Kadlec

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod