Aktivizující metody a formy práce ve výuce na 1. stupni ZŠ – Ing. Stanislava Kleinová
Ing. Stanislava Kleinová
Diplomová práce
Aktivizující metody a formy práce ve výuce na 1. stupni ZŠ
Methods and Forms of Work that Activate when Teaching at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou výukových metod využitelných na 1. stupni základní školy s důrazem na aktivizující metody a komplexní metody výuky. Cílem práce je vymezení metod výuky s důrazem na aktivizující metody, které povzbuzují tvořivost, samostatnost a aktivitu žáků při výuce a zjištění vazby mezi volbou vyučovacích metod a délkou pedagogické praxe. V teoretické části práce je uveden …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the situation of education methods that are useable at primary school with accent on activity methods and complex education methods. The purpose of the diploma thesis is the description of the education methods with concentration on activity methods, which encourage creativeness, independence and activity of the pupils by the education and the influence on relation between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jdieh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komplexní výukové metody ve fyzice
Beáta Mrázová -
Výukové metody používané v hodinách občanské výchovy na ZŠ
Martina ČERVENKOVÁ -
Výukové metody v malotřídních školách a jejich využití v praxi
Nikola Hrdinová -
Výukové metody praktického vyučování v oboru Kadeřník
Hana Vraspírová -
Výukové metody ve Výchově k občanství a délka praxe učitelů
Renata Pavlišová -
Kritická místa kurikula ve výuce geologie na základní škole z pohledu učitelů z praxe
Věra POKORNÁ -
Využití didaktické techniky a školních učebnic ve výuce matematiky a přírodopisu na ZŠ u učitelů s různou délkou praxe
Šárka HYNKOVÁ -
Larp jako specifická metoda výchovné dramatiky ve vzdělávání adolescentů
Kristýna Fousková