Strukturované a nestrukturované postupy ve výtvarné výchově u žáků s autismem – Bc. Lucie Strapáčová
Bc. Lucie Strapáčová
Diplomová práce
Strukturované a nestrukturované postupy ve výtvarné výchově u žáků s autismem
Structured and unstructured practice in art education for children with autism
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou strukturované a nestrukturované postupy ve výtvarné výchově u žáků s poruchou autistického spektra. Práce podává ucelený náhled na edukační výtvarný proces žáků s poruchou autistického spektra. Teoretická část vymezuje pojem porucha autistického spektra, vysvětluje triádu problémových oblastí u jedinců s poruchou autistického spektra. Dále práce pojednává o vzdělávání žáků …víceAbstract:
The thesis deals are structured and unstructured practice in art education for pupils with autistic spectrum disorder. The paper provides a comprehensive insight into the creative educational process of pupils with autistic spectrum disorder. The theoretical part defines the term autism spectrum disorders, says the triad problem areas for individuals with autism spectrum disorder. Then it deals with …víceKlíčová slova
Poruchy autistického spektra triáda problémových oblastí strukturované učení systém kurikulárních dokumentů žák se speciálními vzdělávacími potřebami rámcový vzdělávací program školní vzdělávací program výtvarná výchova strukturované postupy nestrukturované postupy výtvarné disciplíny a techniky
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j9ilx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA