Management a marketing ve vzdělávání dospělých – Bc. Jitka HORÁKOVÁ
Bc. Jitka HORÁKOVÁ
Diplomová práce
Management a marketing ve vzdělávání dospělých
Management and Marketing in Adult Education
Anotace:
Předmětem diplomové práce je inovace vzdělávacího programu ?Komplexní kosmetická péče?. Pro to, aby byl rekvalifikační program efektivní, konkurenceschopný a uspěl na specifickém trhu dalšího profesního vzdělávání je inovace vytvořena na základě marketingového průzkumu pro cílovou skupinu žen ve věku 20 ? 45 let a vychází z analýzy vzdělávacích potřeb zákazníků. Diplomová práce může být využita jako …víceAbstract:
The theme of this thesis is innovation of training program ,, Complete cosmetic care?. To make retraining scheme effective, competitive and successful on the specific market of next vocational education is the innovation made on the base of research for focus group of women at the age of 20 ? 45 and it results from analyze of costumers education needs. The thesis can be used as a tool for solution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2010
Zveřejnit od: 22. 3. 2010
Identifikátor:
16646
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Jitka. Management a marketing ve vzdělávání dospělých. Brno, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 3. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Formy a možnosti dalšího vzdělávání v rámci celoživotního učení umožňujícího snadnější pronikání na trh práce a zvyšujícího konkurenceschopnost pracovníků v pohostinství
Monika Kohoutková -
Koncept flexikurity a jeho vliv na konkurenceschopnost
Eva Nádvorníková -
Celoživotní vzdělávání a jeho význam pro rozvoj podnikání v cestovním ruchu
Gabriela Marková -
Celoživotní vzdělávání občanů malých obcí v rámci projektu Region
Lucie Frajtová -
Evropská vzdělávací politika a konkurenceschopnost
Petra Gajdaczová -
Konkurenceschopnost lidského kapitálu České republiky na trhu práce Evropské unie
Alžběta Jebavá -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová