Marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Zuzana Sitarová
Bc. Zuzana Sitarová
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku
The marketing strategy of choosen enterprise
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie vybraného podniku“ je seznámení se s marketingovou strategií vybraného podniku a komparace této marketingové strategie se strategií konkurence. První, teoretická část práce zahrnuje obecný výklad marketingu spolu s historickým vývojem. V druhé, praktické části dochází k aplikaci této teorie do praxe, analyzování současné marketingové strategie společnosti …víceAbstract:
The aim of this bachelor assignment “Strategic management in a chosen company” is to familiarise readers with a strategy of a chosen company and comparing its marketing strategy with strategy of the competition. The theoretical part covers general interpretation of marketing together with history and development. In the second practical part the theory is put into practise by analyzing current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jv8iu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová