Bc. Zuzana Sitarová

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybraného podniku

The marketing strategy of choosen enterprise
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie vybraného podniku“ je seznámení se s marketingovou strategií vybraného podniku a komparace této marketingové strategie se strategií konkurence. První, teoretická část práce zahrnuje obecný výklad marketingu spolu s historickým vývojem. V druhé, praktické části dochází k aplikaci této teorie do praxe, analyzování současné marketingové strategie společnosti …více
Abstract:
The aim of this bachelor assignment “Strategic management in a chosen company” is to familiarise readers with a strategy of a chosen company and comparing its marketing strategy with strategy of the competition. The theoretical part covers general interpretation of marketing together with history and development. In the second practical part the theory is put into practise by analyzing current marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta