Marketingový plán na regionální expanzi festivalu Slamák – Klára Vyskočilová
Klára Vyskočilová
Bakalářská práce
Marketingový plán na regionální expanzi festivalu Slamák
Marketing plan for regional expansion of the Slamák festival
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu na regionální expanzi festivalu Slamák, který zaštiťuje multimediální značka Pigy spadající do skupiny Active Radio a.s. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se vymezuje na základní pojmy a postupy, o ty se následně opírá část praktická. V té je proveden benchmarking pro zjištění vhodného regionu …víceAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is elaboration of the marketing plan for regional expansion of the festival Slamák which belongs to multimedia brand Pigy that is part of the Active Radio a.s. group. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines basic concepts and procedures of marketing plan which the next part is based on. The practical part begins …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Petr Uchytil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová