On-line marketingová strategie hotelu Grand Čáslav – Ludmila Poskočilová
Ludmila Poskočilová
Master's thesis
On-line marketingová strategie hotelu Grand Čáslav
On-line marketing strategy of the Grand Čáslav hotel
Abstract:
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací vybrané společnosti. Cílem je vytvoření návrhů a doporučení, které povedou ke zlepšení v oblasti online komunikace hotelu Grand. Práce je rozdělena do části teoretické a analytické. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z literárních zdrojů zabývající se online marketingovou strategií a trendy v online komunikaci podniků. V analytické části …moreAbstract:
The diploma thesis deals with online marketing communication of a selected company. The aim is to create proposals and recommendations that will lead to improvements in the online communication of the Grand Hotel. The work is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part presents knowledge from literary sources dealing with online marketing strategy and trends in online business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSKOČILOVÁ, Ludmila. \textit{On-line marketingová strategie hotelu Grand Čáslav}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ts9hmq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Communication strategies in tabloid newspapers: contrastive analysis
Alena KAPOŠVÁRYOVÁ -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights