Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení – Iryna Glushchenko
Iryna Glushchenko
Bakalářská práce
Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení
The optimization of marketing tools in a business management
Anotace:
Tématem práce je optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení. V moderním světě technologií a komunikací, zaujímá marketingový průmysl jednu z předních pozic v rozvoji jakékoli společnosti. Pomáhá jednotně rozvíjet společnost a účinně inovovat na trhu zboží a služeb.Hlavním cílem práce je studium aspektů marketingového mixu a jejich efektivního využití v řízení společnosti. Následující …víceAbstract:
The topic of this work is the optimization of marketing mix tools in business management. In the modern world of technology and communications, the marketing industry is one of the leaders in the development of any company. It helps to unite society and effectively innovate in the market for goods and services.The main aim of this work is to study aspects of marketing mix and their effective use in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ -
Marketingový mix společnosti Webfusion s.r.o.
Lucie Sanetrníková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva