Tereza JIŘIČKOVÁ
Master's thesis
Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
Inclusion of pupils with mild mental disabilities
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Posuzuje u čtyř zkoumaných žáků s LMP úroveň začlenění do kolektivu třídy a hodnotí klima třídního kolektivu, které ovlivňuje míru přijetí žáka. V teoretické části jsou data vztahující se k mentálnímu postižení, inkluzivnímu vzdělávání a poznatky týkající se vzdělávání žáků …moreAbstract:
This thesis is focused on inclusive education of students with ID in schools with the mainstream education. It evaluates the level of inclusion of four studied students with ID and the environment in the class which affects the degree of his acceptance in the class. In the theoretical part there is data regarding ID, inclusive education and notes regarding the education of a student with ID (i. e. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JIŘIČKOVÁ, Tereza. Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ