Perspektivy letiště Brno-Tuřany v domácí i zahraniční konkurenci – Ing. Tereza Klapetková
Ing. Tereza Klapetková
Bachelor's thesis
Perspektivy letiště Brno-Tuřany v domácí i zahraniční konkurenci
Prospects of Brno-Tuřany airport in domestic and foreign competition
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá leteckou dopravou a vybranými letišti ve střední Evropě, a to v České republice, Polsku a na Slovensku. V první části popisuje historii a vývoj letecké dopravy, charakterizuje letiště Brno – Tuřany, Ostrava, Bratislavau a Katovice. Dále jsou zde popisovány nízkonákladové společnosti zajišťující dopravní obslužnost na těchto letištích. V praktické části je zpracována případová …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the air transport and the specific airports in central Europe, particularly in the Czech Republic, Poland and Slovakia. The first part describes the history and the evolution of the airport transport and characterizes airports in Brno, Ostrava, Bratislava and Katowice. Subsenquently low cost companies, that ensure transport services at these airports are described in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pu9jd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Šašinka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová