Bc. Zuzana Talašová

Master's thesis

Řízení Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o.s.

Management Public Relations Club Paprsek - Association of Parents and Friends of Handicapped Children CZ, o.s.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o. s. sídlící ve Vyškově. Cílem diplomové práce je zhodnocení stávajícího Public relations společnosti a vypracování projektu na jeho zlepšení. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou, která se skládá z analýzy a projektu. V teoretické části jsou uvedeny …viac
Abstract:
The thesis is focused on the Management Public Relations Club Paprsek - Association of Parents and Friends of Handicapped Children CZ, o.s. based in Vyškov. The aim of this thesis is to assess the present situation of a specific Public relations association and to develop a project to improve it. The thesis is divided into two main parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part is …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Talašová, Zuzana. Řízení Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o.s.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing