Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR – Lenka Drabešová
Lenka Drabešová
Bachelor's thesis
Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR
Inclusion in Marketing Communication of Tourist Areas in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem inkluzivní marketingové komunikace destinací cestovního ruchu v České republice. Hlavním cílem je analýza návštěvníků turistických destinací a jejich postojů vůči prvkům inkluze v marketingové komunikaci destinací. V teoretické části práce jsou představeny základní pojmy, které se vztahují k marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu zahrnující inkluzi, ale …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the development of inclusive marketing communication of tourism destinations in the Czech Republic. The main goal is to analyze the visitors of tourist destinations and their attitudes towards the elements of inclusion in the marketing communication of destinations. In the theoretical part of the thesis, there are explained the basic terms related to the marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRABEŠOVÁ, Lenka. \textit{Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/tt3h4o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Drabešová, Lenka. Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
Hana Malovaná -
Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu
Lucie KOHOUTKOVÁ -
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Martina Brtnická -
Marketingová strategie cestovního ruchu vybrané destinace
Zdeněk Dlouhý -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil