Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR – Lenka Drabešová
Lenka Drabešová
Bakalářská práce
Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR
Inclusion in Marketing Communication of Tourist Areas in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem inkluzivní marketingové komunikace destinací cestovního ruchu v České republice. Hlavním cílem je analýza návštěvníků turistických destinací a jejich postojů vůči prvkům inkluze v marketingové komunikaci destinací. V teoretické části práce jsou představeny základní pojmy, které se vztahují k marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu zahrnující inkluzi, ale …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the development of inclusive marketing communication of tourism destinations in the Czech Republic. The main goal is to analyze the visitors of tourist destinations and their attitudes towards the elements of inclusion in the marketing communication of destinations. In the theoretical part of the thesis, there are explained the basic terms related to the marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drabešová, Lenka. Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
Hana Malovaná -
Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu
Lucie KOHOUTKOVÁ -
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Martina Brtnická -
Marketingová strategie cestovního ruchu vybrané destinace
Zdeněk Dlouhý -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil