Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia – Bc. Kateřina Kašpárková
Bc. Kateřina Kašpárková
Bakalářská práce
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Foreign language learning strategies at speaking as a language skill of talented secondary school students
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá strategiemi učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia. V teoretické části práce jsou popsány různé strategie, které žáci využívají při učení, zejména pak při řečové dovednosti mluvení. Praktická část práce se opírá o výsledky kvalitativního výzkumu, kde jsme zjišťovali, které strategie jsou nadanými žáky nejpoužívanější. Zaměřili jsme se …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with foreign language learning strategies of talented secondary school students. The theoretical part describes the various strategies that students use when learning, especially when using language learning strategies. The practical part is based on the results of qualitative research, where we investigated which strategies are most commonly used by good language learners …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nd78u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Sýkorová
- Oponent: Mgr. Jana Boumová, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Skupinová práce jako prostředek pro zlepšení schopnosti mluveného projevu žáků při výuce anglického jazyka
Petra JEMELKOVÁ -
Developing Speaking Skills Using the Project Textbook at Lower Secondary School
Anežka Bartoňková -
Řečová dovednost mluvení jako kritické místo ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Eva SCHŮTOVÁ -
Teaching Teenagers Speaking: Developing Communicative Skills
Kristina Gaálová -
Using technology to improve student's speaking skills
Tomáš BALOUN -
Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes
Magdalena Tomášková