Inovativní online metody výuky předmětů zaměřených na živou přírodu – Ing. Lenka Tichá
Ing. Lenka Tichá
Bachelor's thesis
Inovativní online metody výuky předmětů zaměřených na živou přírodu
Innovative online methods of teaching subjects focused on living nature
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání digitálních technologií učiteli při výuce. Cílem této práce byla snaha o popsání a interpretování digitálních technologií v předmětech zaměřených především na živou přírodu. Tato práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a empirickou. V teoretické části je z odborných publikací, jak tuzemských tak i zahraničních autorů, vytvořena literární …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the use of digital technologies by teachers in teaching. The aim of this work was to describe and interpret digital technologies in subjects focused primarily on living nature. This work is divided into two parts:theoretical and empirical. In the theoretical part, a literary search is created from professional publications, both domestic and foreign authors. The empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jiří Skládanka, Ph.D.
- Reader: Martin Pírko, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TICHÁ, Lenka. \textit{Inovativní online metody výuky předmětů zaměřených na živou přírodu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ttaxic/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching Specialized Subjects
Theses on a related topic
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
English Language Teachers’ Adaptation To Online Teaching During and After the Covid Outbreak
Ivo Schmid -
Development of an educational platform as support of teaching English online
Jana Homolová -
Cooperative (E)Learning in the Context of Czech Secondary ELT
Sabina Onderková -
Online výuka žáků 1. stupně z pohledu žáků, třídního učitele a rodičů
Kateřina Blahušová