Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního – Petra KLEINOVÁ
Petra KLEINOVÁ
Master's thesis
Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního
Nonverbal elements of advertising discourse in a diachronic view
Abstract:
Cílem diplomové práce je postihnout vývoj a proměnu reklamy v souvislosti s politickými, ekonomickými a sociálními změnami ve společnosti v letech 1918-1989. Práce se zaměřuje především na neverbální složky reklamy (obraz, barva, grafika). Pro pochopení reklamy jako celku je však nutné přihlédnout také ke složce verbální. Dále se diplomová práce snaží potvrdit, nebo vyvrátit teorii, že reklama může …moreAbstract:
The aim of diploma thesis is to cover the evolution and transformation of advertisement in connection with political, economical and social changes in the society in years 1918-1989. The work is primarily focused on nonverbal parts of the advertisement (image, color, graphics). For understanding of the advertisement as a whole it is necessary to take into account a verbal part too. Diploma thesis tries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Accessible from:: 29. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Alena Jaklová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEINOVÁ, Petra. \textit{Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ttcd37/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLEINOVÁ, Petra. Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teaching / ČJ-D/SŠ
Theses on a related topic
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights