Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního – Petra KLEINOVÁ
Petra KLEINOVÁ
Diplomová práce
Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního
Nonverbal elements of advertising discourse in a diachronic view
Anotace:
Cílem diplomové práce je postihnout vývoj a proměnu reklamy v souvislosti s politickými, ekonomickými a sociálními změnami ve společnosti v letech 1918-1989. Práce se zaměřuje především na neverbální složky reklamy (obraz, barva, grafika). Pro pochopení reklamy jako celku je však nutné přihlédnout také ke složce verbální. Dále se diplomová práce snaží potvrdit, nebo vyvrátit teorii, že reklama může …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is to cover the evolution and transformation of advertisement in connection with political, economical and social changes in the society in years 1918-1989. The work is primarily focused on nonverbal parts of the advertisement (image, color, graphics). For understanding of the advertisement as a whole it is necessary to take into account a verbal part too. Diploma thesis tries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 29. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Alena Jaklová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEINOVÁ, Petra. Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-D/SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva