Návrh aktivit interního PR hutní společnosti – Marek Skřivánek
Marek Skřivánek
Diplomová práce
Návrh aktivit interního PR hutní společnosti
Internal PR Activities Proposal of the Metallurgical Corporation
Anotace:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo zhodnotiť internú komunikáciu vo vybranej hutníckej spoločnosti. Na základe analýzy súčasného stavu nástrojov interných PR vyplývajúcej z primárneho výskumu, navrhnúť odporúčania na ich prípadné zlepšenie. Teoretická časť práce obsahuje charakteristiku hutníckej spoločnosti vo svete a v Českej republike. Popisuje históriu jej vzniku a súčasné postavenie s charakteristikou …víceAbstract:
The main aim of my diploma thesis was to sum up the internal communication of a chosen metallurgical corporation. Based on the actual condition of the internal PR tools analysis result of primary research to propose references to their potential improvement. The theoretical part of the work includes characterization of the corporation in the world and in Czech Republic. This article interprets history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79661
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Adam Kondělka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
An Analysis of Internal Communication in the Holding Company UNEX a.s.
Blanka URBÁŠKOVÁ -
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Eva ZAJASENSKÁ -
Corporate Identity s príkladom aplikácie na Hochschule für Musik Franz Liszt Weimar
Diana Lacová -
Corporate identity firmy Edel Vent
Juraj CHOVANEC -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská