Základné zásady a špecifické črty bankového marketingu vo vybranej komerčnej banke – Bc. Roland Filo
Bc. Roland Filo
Bakalářská práce
Základné zásady a špecifické črty bankového marketingu vo vybranej komerčnej banke
Basic principles and specific characteristics of bank marketing in chosen commercial bank
Abstract:
The aim of project is to analyze the basic principles and specific features of bank marketing in selected commercial banks. The analysis of bank marketing in selected commercial bank note is our impact on the banking market. Bachelor's thesis is divided into three chapters that describe and analyze in detail the various areas of banking and its problems. Chapters divide bachelor thesis work on theoretical …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovať základné zásady a špecifické črty bankového marketingu vo vybranej komerčnej banke. Na základe analýzy bankového marketingu vo vybranej komerčnej banke pomenujeme a charakterizujeme vplyvy na našom bankovom trhu. Bakalárska práca je rozčlenená na 3 kapitoly, ktoré detailne analyzujú a charakterizujú jednotlivé oblasti bankovníctva a jeho problematiku. Kapitoly …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y22f7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILO, Roland. \textit{Základné zásady a špecifické črty bankového marketingu vo vybranej komerčnej banke}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ttkgqr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Bankový marketing na príklade vybranej komerčnej banky
Zuzana Kubincová -
Marketing aktívnych produktov vybranej banky
Zuzana Praženicová -
Bankový marketing vybranej komerčnej banky
Gabriela Doskočová -
Marketing bankových produktov
Katarína Roháčová -
Marketing vybranej komerčnej banky
Marián Šaradin -
Bankovní marketing
Ľubomír Jalovičiar -
Marketing bankových produktov a služieb
Erika Foltínová