Jakub Janků

Bakalářská práce

Sociální sítě jako součást novodobého marketingového nástroje

Social media as a modern marketing tool
Anotace:
Práce se zaměřuje na popis fungování sociálních sítí vizualizovaných za pomoci vlastních profilů se zaměřením na fitness a na jejich marketingové použití. Vysvětluje, jak se marketing historicky formoval až do dnešní podoby, kdy sociální sítě hrají velkou roli. V praxi se zaměřuje na porovnání hypotéz vlastního nejlepšího úsudku vedení profilu se zahraničními studiemi a jejich výslednými radami pro …více
Abstract:
The thesis focuses on the description of the functioning of social media which is visualized by using my own profiles with a focus on fitness and their marketing use. It explains how marketing has been shaped historically to the present day where social media plays a key role. It focuses on comparing the hypotheses of profile management's own best judgment with international studies and their resulting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2022
  • Vedoucí: Vilém Sklenák
  • Oponent: Antonín Pavlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85154