Současná propagace Gymnázia Kojetín – Bc. Mgr. Markéta Matějková
Bc. Mgr. Markéta Matějková
Bakalářská práce
Současná propagace Gymnázia Kojetín
Current Promotion of the Gymnázium Kojetín
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současným stavem propagace Gymnázia Kojetín. V úvodu na základě literární rešerše definuje pojmy z oblasti školství, marketingu vzdělávacích institucí, marketingové komunikace a propagace. Charakteristika analyzované vzdělávací instituce a popis užívaných propagačních prostředků předkládají ucelený obraz současné propagace. Cílem práce je vyhodnocení a analýza výsledků výzkumu …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on current state of promotion of grammar school Kojetín. In the introduction, on the basis of literary research, terms from field of education, marketing of educational institutions, marketing communication and promotion are defined. Characteristics of the educational institution and description of used promotional means present a comprehensive overview of current promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matějková, Markéta. Současná propagace Gymnázia Kojetín. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Daniel Hocký -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Renata Pithardová -
Podpora prodeje na internetu
Martin Vršecký