Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Ing. Kateřina Hamáková
Ing. Kateřina Hamáková
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market Segmentation and Customer Behaviour Analysis
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je segmentace trhu a analýza chování zákazníka. V teoretické části se věnuji vysvětlením základních pojmů segmentace. V praktické části popisuju marketingový výzkum, kde vyhodnotím analýzu chování zákazníků společnosti Kaufland v.o.s.Abstract:
Theme of my bachelor thesis is Market segmentation and analysis of customers behavior. In the theoretical part of work there is explained principal concepts of segmentations. In practical part I describe marketing research, whereupon is made and evaluated analysis of customers behavior in Kaufland v.o.s. company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n2zkj/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Marketing a segmentace zákazníků v Grand hotelu v Brně
Veronika Pánková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Segment trhu LGBT turistů v hlavním městě Praze
Martin Štěpánek