Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky. – Lucie Nováková
Lucie Nováková
Bachelor's thesis
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
The analysis of Nebbia brand – the difference between internal and external brand research.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu slovenské fitness fashion značky NEBBIA z pohledu brandingu a zkoumá rozdíly mezi externím pohledem cílové skupiny a mezi interním pohledem brand managementu. Teoretická část práce má za cíl přiblížit čtenáři definice klíčových oblastí a marketingových nástrojů, které budou aplikovány v praktické části práce. Praktická část je složena ze tří složek, kdy první …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the Slovak fitness fashion brand NEBBIA from the perspective of branding and examines the differences between the external perspective of the target group and the internal perspective of brand management. The theoretical part of the work aims to bring the reader closer to the definition of key terms and marketing tools that will be applied in the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Tomáš Kostkan
- Reader: Marie Hesková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a~externím zkoumáním značky.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ttvtiv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Theses on a related topic
-
Analýza vize a mise
Nikola Klepáčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Analýza a stanovení funkčních pravidel a procesů chování pro manažera a organizaci pomocí aplikace psychologických věd
Josef Štaif
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights