Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky. – Lucie Nováková
Lucie Nováková
Bakalářská práce
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
The analysis of Nebbia brand – the difference between internal and external brand research.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu slovenské fitness fashion značky NEBBIA z pohledu brandingu a zkoumá rozdíly mezi externím pohledem cílové skupiny a mezi interním pohledem brand managementu. Teoretická část práce má za cíl přiblížit čtenáři definice klíčových oblastí a marketingových nástrojů, které budou aplikovány v praktické části práce. Praktická část je složena ze tří složek, kdy první …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the Slovak fitness fashion brand NEBBIA from the perspective of branding and examines the differences between the external perspective of the target group and the internal perspective of brand management. The theoretical part of the work aims to bring the reader closer to the definition of key terms and marketing tools that will be applied in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Tomáš Kostkan
- Oponent: Marie Hesková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vize a mise
Nikola Klepáčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Analýza a stanovení funkčních pravidel a procesů chování pro manažera a organizaci pomocí aplikace psychologických věd
Josef Štaif
Název
Vložil
Vloženo
Práva