Bc. Denisa Kalakajová

Diplomová práce

Employer Branding ve vybrané organizaci

Employer Branding in the selected organization
Anotace:
Cílem diplomové práce je definování Employer Brandingu a následné navržení změn ke zlepšení dané vybrané organizace. Teoretická část obsahuje odbornou rovinu čerpané z knižních zdrojů k přiblížení problematiky Employer Brandingu. Dále pak praktická část, která bude zahrnovat dotazníkové šetření, které napomůže v celkovém doporučení pro danou organizaci. Poslední část bude věnována návrhové, která umožní …více
Abstract:
The aim of the thesis is to define Employer Branding and then propose changes to improve the selected organization. The theoretical part contains a professional level drawn from book sources to approach the issue of Employer Branding. Next, a practical part, which will include a questionnaire survey that will help in the overall recommendation for the given organization. The last part will be devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
  • Oponent: Ivana Poledňová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON