Využití marketingu v neziskových organizacích se zaměřením na Sdružení Linka bezpečí – Roman Geyer
Roman Geyer
Bakalářská práce
Využití marketingu v neziskových organizacích se zaměřením na Sdružení Linka bezpečí
The use of marketing in non-profit organizations with focus on Childline
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá občanským sdružením Linka bezpečí. Teoretická část vymezuje neziskový sektor a marketing obecně. Praktická část využívá získaných marketingových znalostí a aplikuje je na konkrétní organizaci Sdružení Linka bezpečí. Cílem této práce je zanalyzovat marketingové aktivity Linka bezpečí a konkurenci v neziskovém sektoru, popsat možnosti financování Linky bezpečí a v závěru vlastním …víceAbstract:
The thesis discusses the use of marketing in the non-profit segment in the Czech Republic. The bachelor thesis consists of two parts. Theoretical part outlines the non-profit sector and marketing in general and in the practical part this knowledge is applied to a concrete non-profit organization in the Czech Republic -- Childline. The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Andrea Schinková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový mix vo vybranom bankovom sektore
Žofia Kitková -
Marketingový mix ve službách
Zuzana Matoušková -
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Marketingový mix hradu Lukova
Petra Bystroňová -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička