Postavení a role rodiny v reklamě – Bc. Kateřina BUZKOVÁ
Bc. Kateřina BUZKOVÁ
Bachelor's thesis
Postavení a role rodiny v reklamě
Position and role of the family in advertising
Anotácia:
Bakalářská práce na téma {\clqq}Postavení a role rodiny v reklamě`` se zabývá pojetím a zobrazováním rodinného modelu a prostředí v rámci marketingových komunikací, konkrétně v televizních reklamních spotech. Práce zkoumá nejen rodinu jako nástroj reklamního sdělení, ale také jednotlivé role otce a matky v souvislosti s rodinným modelem ale i spotřebitelským chováním.Abstract:
The theme of this bachelor thesis {\clqq}Position and role of the family in advertising{\crqq} deals with the conception and portrayal of the family structure and its environment within the marketing communications, concretely within the television commercials. The bachelor thesis studies not only family as a tool of advertisement but also the particular roles of father and mother in the context of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUZKOVÁ, Kateřina. Postavení a role rodiny v reklamě. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Reklama jako součást života
Karel Fiedler -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Mužská identita a otcovství. Je současný otec jiný, než byl jeho otec?
Dominika VEČERKOVÁ -
Otec na rodičovské dovolené a jeho vztah s dítětem
Sabina RICHTEROVÁ -
Otec dítěte se sluchovým postižením a jejich vzájemná komunikace
Aneta TUZOVÁ