Trendy marketingové komunikace – Kristýna Ďurkovičová
Kristýna Ďurkovičová
Bakalářská práce
Trendy marketingové komunikace
Marketing communication trends
Anotace:
Bakalářská práce jejímž tématem jsou Trendy moderní marketingové komunikace se zabývá nejen novými trendy, ale také klasickými nástroji. Teoretická část pojednává o významu marketingu a nastiňuje proces tvorby marketingové komunikace, kde ale věnuje největší část moderním a klasickým nástrojům marketingové komunikace. V analytické části je provedena analýza podniku, na který jsou aplikovány tyto …víceAbstract:
This bachelor thesis about marketing communication trends, deals not only with new trends, but also with classic tools of marketing communication. Theoretical part is about the meaning of marketing, and it outlines the process of creating marketing communication. In the analytics, the analysis of business is performed, on which are applied these trends and research using a questionnaire. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová