Josef HUF
Diplomová práce
Svoboda člověka ve světě reklamy
Freedom of man in the world of advertising
Anotace:
Diplomová práce na téma Svoboda člověka ve světě reklamy podrobuje zkoumání vztah reklamy a svobody člověka. Jednotlivé kapitoly se věnují jednak zkoumání reklamních vlivů ve společnosti, stručně i v historických souvislostech, dále vymezení svobody jako filosofického pojmu a poté důsledkům, které vyplynuly z reklamního působení pro svobodu člověka. V závěru práce nabízí perspektivy pro lidskou svobodu …víceAbstract:
This diploma thesis, entitled Freedom of Man in the World of Advertising, investigates the relation between advertising and the freedom of man. Its chapters deal with surveying the impact of advertising in the society, briefly also in the historical context, determining freedom as a philosophical term and, furthermore, the consequences for the freedom of man that have ensued from advertising effects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 4. 2009
- Vedoucí: Mgr. Petr Bláha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUF, Josef. Svoboda člověka ve světě reklamy. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 03. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. pro SŠ ČJ-ZSV
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingu na konzumní společnost
Jan Zelinka -
Vliv konzumní společnosti na výchovu
Kateřina Zamazalová -
Teorie a kritika konzumní společnosti: od normativní k liberální kritice kapitalismu
Jan MEYER -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Barbora Málková -
Etika a současná reklama pohledem mladé generace
Jana Hájková -
Etika reklamní komunikace - děti a reklama
Markéta DOLEŽALOVÁ -
Etika v reklamě
Jana Chmelíková