Bc. Michal Petráš

Diplomová práce

Využití marketingových nástrojů pro zlepšení výkonnosti podniku

The usage of the marketing tools for an improvement of the company performance
Abstract:
This diploma thesis is a fundamental objective of using marketing tools to increase the performance of the chosen company. In this thesis are defined important concepts, which are marketing, marketing mix and marketing environment. Based on the analysis made of the selected company are designed optimal solutions using marketing tools to improve business performance. And it is too necessary to estimate …více
Abstract:
Táto diplomová práca si kladie za základný cieľ pomocou marketingových nástrojov zvýšiť výkonnosť vybraného podniku. V práci sú definované dôležité pojmy, ktorými sú marketing, marketingový mix a marketingové prostredie. Na základe uskutočnenej analýzy vybraného podniku sú navrhnuté optimálne riešenia pomocou marketingových nástrojov pre zlepšenie výkonnosti podniku. Taktiež je nutné odhadnúť prínosy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Slavomír Bobek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management