Analýza spotřebitelského chování na trhu módy – Natálie Kučerová
Natálie Kučerová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu módy
Consumer Behaviour Analysis on the Fashion Market
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o spotřebitelském chování na trhu módy. Hlavním cílem bylo identifikovat chování spotřebitele při nákupu módy. Zjistit, jak spotřebitelé reagují na různé faktory při kupování nových módních produktů a jaké atributy jsou pro ně nejdůležitější při jejich nákupu. Zvolen byl kvantitativní výzkum s využitím primárních dat, která byla získána prostřednictvím online dotazníkového …moreAbstract:
The Bachelor's thesis focuses on consumer behavior in the fashion market. The main goal was to describe consumer behaviors when purchasing fashion products. To find out how consumers react to various factors when buying new fashion products, and what attributes are most important to them when making a purchase. Quantitative research was used for conducting primary data, which were obtained through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149697
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: Lucie Waliszewská
- Reader: Adam Skácel
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
Analýza spotrebiteľského správania na online trhu kávy
Radovan Heczko -
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Julie Václavíková -
Analýza spotřebitelského chování hráčů online her
Štěpán Gryc