Analýza spotřebitelského chování na trhu módy – Natálie Kučerová
Natálie Kučerová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu módy
Consumer Behaviour Analysis on the Fashion Market
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o spotřebitelském chování na trhu módy. Hlavním cílem bylo identifikovat chování spotřebitele při nákupu módy. Zjistit, jak spotřebitelé reagují na různé faktory při kupování nových módních produktů a jaké atributy jsou pro ně nejdůležitější při jejich nákupu. Zvolen byl kvantitativní výzkum s využitím primárních dat, která byla získána prostřednictvím online dotazníkového …víceAbstract:
The Bachelor's thesis focuses on consumer behavior in the fashion market. The main goal was to describe consumer behaviors when purchasing fashion products. To find out how consumers react to various factors when buying new fashion products, and what attributes are most important to them when making a purchase. Quantitative research was used for conducting primary data, which were obtained through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149697
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Lucie Waliszewská
- Oponent: Adam Skácel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
Analýza spotrebiteľského správania na online trhu kávy
Radovan Heczko -
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Julie Václavíková -
Analýza spotřebitelského chování hráčů online her
Štěpán Gryc