Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace – Bc. Jana Volková
Bc. Jana Volková
Bakalářská práce
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Sponzoring as promotional tool in company
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na sponzoring, druhy sponzoringu a související terminologii. Sponzorským aktivitám a problematice vztahů mezi sponzorem a žadatelem jsou věnovány samostatné kapitoly. Terminologie v teoretické části shrnuje poznatky získané v oboru sponzorských aktivit, pomáhá specifikovat klíčové faktory sponzoringu a vysvětluje aktivity, které jsou úzce spjaty se sponzorskými …víceAbstract:
The theoretical section of this thesis is focused on sponsoring in general, types of sponsoring and associated terminology. Further individual chapters are devoted to sponsorship activities and the relationship between a sponsor and applicant for sponsorship. The terminology covered in the theoretical part summarizes learning gained in the field of sponsorship activities, assists with the specification …víceKlíčová slova
Sponzoring sponzor/partner žadatel marketing management finanční řízení propagace komunikace cílové skupiny motivace projekt investice plánování rozpočet sponsoring sponsor/partner applicant financial management promotion communication target groups motivation project investment planning budget.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n05xw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace biblioterapie pro vybrané cílové skupiny
Tereza Lysoňková -
Možnosti využití psychedeliky asistované terapie pro cílové skupiny sociální práce: Reflexe současného výzkumu a tvorba vzdělávacího kurzu pro sociální pracovníky
Jonáš Dus -
Kyberkriminalita, kyberšikana a zaměření na konkrétní cílové skupiny
Ivana Stachová -
Sledování změn životních podmínek, jež umožňují překonat bariéry sociální inkluze u zvolené cílové skupiny
Kristýna Drápalová -
Specifika cestovního ruchu perspektivní cílové skupiny - gayů a leseb
Dita Karlínová -
Využití vybraných sociálních sítí pro vybrané cílové skupiny
Adéla Fialová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Uspokojování potřeb cílové skupiny seniorů ve městě Bruntále
Jakub Orság