Specifika edukace žáků s onkologickým onemocněním – Bc. Veronika Lamichová
Bc. Veronika Lamichová
Bakalářská práce
Specifika edukace žáků s onkologickým onemocněním
The specification of the education of pupils with oncological diseases
Anotace:
Práce se zabývá vzděláváním žáků s onkologickým onemocněním. Shrnuje specifika a principy této edukace. Zkoumá, jak onemocnění ovlivňuje vzdělávání a to z pohledu žáka samotného, rodiče a speciálního pedagoga. Shrnuje také názory a postoje výše zmíněných osob na vzdělávání během léčby. V neposlední řadě se zabývá problematikou rodiny dítěte s onkologickým onemocněním a samozřejmě také jeho psychikou …víceAbstract:
The bachalor´s thesis deals with the education of pupils who suffer from oncological diseases. It summarizes the specifics and principles of this education. It examines how the illness influences education from the point of view of the pupil, the parent and the special pedagogue. It summarizes views and attitudes of the above-mentioned people on education during the treatment. At the end it deals with …víceKlíčová slova
Onkologické onemocnění vzdělávání žák rodič dítě speciální pedagog psychika rodina specifika pohled základní škola při nemocnici kmenová škola vliv. Oncological disease education pupil parent child special pedagogue psychic family specifics view primary school at the hospital tribal school influence
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/emfgy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school
Jana Pechancová -
Využití prvků Herní terapie v základní škole při nemocnici
Alena Růžičková -
Duševní poruchy dětí mladšího školního věku na Základní škole při Psychiatrické nemocnici Bohnice z pohledu speciálního pedagoga
Eliška Hlaváčková