Využití virtuální třídy Google Classroom při výuce na SŠ – Martina KAŠPAROVÁ
Martina KAŠPAROVÁ
Bachelor's thesis
Využití virtuální třídy Google Classroom při výuce na SŠ
The use of the virtual class Google Classroom in secondary school education
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití virtuální třídy Google Classroom s cílem zvýšit efektivitu vzdělávacího procesu. Výhodou tohoto prostředí je možnost přístupu z libovolného místa a času za předpokladu dostupnosti internetového připojení. Teoretická část je věnována pojmem e-learning a jeho využití ve vzdělávání. Porovnání dostupných platforem virtuálních tříd a jejich potenciál pro využití …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of the Google Classroom virtual classroom to increase the efficiency of the educational process. The advantage of this environment is the possibility of accessing it from any place and time, provided that an internet connection is available. The theoretical part is devoted to the concept of e-learning and its use in education. Comparison of available virtual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Milan Klement, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠPAROVÁ, Martina. Využití virtuální třídy Google Classroom při výuce na SŠ. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Information technology: teaching focus / ITma-TEVmi
Práce na příbuzné téma
-
Using Blended Learning to Futher Develop the Systems and Skills of Students Preparing for the Maturita Exam in English
Anna Štohanzlová -
Podpora klasické výuky pomocí virtuální třídy za použití Google Classroom
Radek Vavřín -
Virtuální třída
Veronika Dosoudilová -
Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ
Tomáš Hanáček -
Tvorba modelů postav a jejich animace v prostředí virtuální třídy
Michal ŠMÍD -
E-Learning a tvorba kurzu v LMS Moodle
Oldřich Černý -
E-learning a tvorba e-learningového kurzu v systému Moodle
Denisa Havlíčková -
E-Learningový kurz pro předmět ICT na střední odborné škole v prostředí LMS Moodle
Jan Petr
Názov
Vložil
Vložené
Práva