Tvorba marketingové strategie pro podnik – Bc. René Horký
Bc. René Horký
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Creating a marketing strategy for the company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na tvorbu marketingové strategie pro společnost REM s.r.o.. Tato strategie je stanovena na základě zhodnocení současné situace a výsledků provedených analýz, díky kterým jsou určeny klíčové nedostatky společnosti. Navržená strategie v budoucnu povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a zisku společnosti.Abstract:
This thesis is focused on creating a marketing strategy for the REM s.r.o. company. This strategy is based on the assessment of current situation, and results of performed analyzes which are used to define the main lacks of the company. The suggested strategy will increase competitiveness and profit of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wn942/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Jiří Viktorin, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila