Bc. René Horký
Master's thesis
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Creating a marketing strategy for the company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na tvorbu marketingové strategie pro společnost REM s.r.o.. Tato strategie je stanovena na základě zhodnocení současné situace a výsledků provedených analýz, díky kterým jsou určeny klíčové nedostatky společnosti. Navržená strategie v budoucnu povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a zisku společnosti.Abstract:
This thesis is focused on creating a marketing strategy for the REM s.r.o. company. This strategy is based on the assessment of current situation, and results of performed analyzes which are used to define the main lacks of the company. The suggested strategy will increase competitiveness and profit of the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/wn942/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Mgr. Ing. Jiří Viktorin, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila