Bc. René Horký

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie pro podnik

Creating a marketing strategy for the company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na tvorbu marketingové strategie pro společnost REM s.r.o.. Tato strategie je stanovena na základě zhodnocení současné situace a výsledků provedených analýz, díky kterým jsou určeny klíčové nedostatky společnosti. Navržená strategie v budoucnu povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a zisku společnosti.
Abstract:
This thesis is focused on creating a marketing strategy for the REM s.r.o. company. This strategy is based on the assessment of current situation, and results of performed analyzes which are used to define the main lacks of the company. The suggested strategy will increase competitiveness and profit of the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Mgr. Ing. Jiří Viktorin, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting