Progress in English at a Total-Immersion Nursery – Mgr. Zuzana Javorová
Mgr. Zuzana Javorová
Bachelor's thesis
Progress in English at a Total-Immersion Nursery
Progress in English at a Total-Immersion Nursery
Anotácia:
Práce prozkoumá pokrok v porozumění angličtiny a ve vyjadřování čtyř českých žáků anglické školky ve věku 3-7 let v průběhu šesti měsíců. Z vybraného vzorku dětí jsou dva začátečníci a dva mírně pokročilí. Žáci reagovali na stejné dané stimuly třikrát, vždy v odstupu několika týdnů. Práce se zabývá tím, kdo z nich vykázal nejrychlejší pokrok.Abstract:
The thesis looks at the progress in understanding and speaking English of four Czech pupils in an English nursery, aged 3-7 years, during the period of six months. The chosen sample of pupils consists of two beginners, and two more advanced pupils. The children reacted to the same given impulses three times, always after a period of several weeks. The thesis deals with the question which of the children …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lzetl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2007
- Vedúci: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
The Benefits of Shared Reading with Young Learners in English Language Acquisition
Kateřina Doležalová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The mixing of British and American English by Czech students of English and the impact of free-time activities on their use of English
Pavel CHECHELSKÝ -
Grammatical changes between Old English and Middle English with a focus on Standard Old English and Chancery Standard.
Lukáš HAUBERT -
Uptalk in varieties of English: British English and Australian English
Nina SOTOLÁŘOVÁ -
Anglo-Saxon Identity and Old English Poetics in Contemporary English Music
Jan Volný -
The use of English modal verbs "may", "might", "can" and "could" by Czech speakers of English
Kristýna Kousalíková -
English as Lingua Franca in English Textbooks
Gabriela Gogelová