Problematika sponzoringu a sportovní reklamy ve sportu – Erik Niessner
Erik Niessner
Bachelor's thesis
Problematika sponzoringu a sportovní reklamy ve sportu
The Issue of Sponsorship and Sport Advertisement in Sport
Anotácia:
Cílem této práce je analýza marketingu vybraného florbalového klubu 1. SC TEMPISH Vítkovice. V teoretické části jsou uvedeny a popsány základní pojmy, které souvisejí s touto problematikou, jako sport, marketing, sportovní marketing, sportovní reklama či sponzoring. V praktické části je popsána analýza marketingu klubu za pomoci metod dotazování, rozhovoru s manažerem a SWOT analýzy. V závěrečné části …viacAbstract:
The aim of this thesis is marketing analysis of selected floorball club 1. SC TEMPISH Vítkovice. In the theoretical part, there are introduced and described the basic terms that relate to the issue of this thesis as a sport, marketing, sports marketing, sport advertisement or sponsorship. In the practical part, there is described marketing analysis of the club by using methods like questioning, interview …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/121975
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedúci: Martin Kapsa
- Oponent: Jan Novotný
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Sportovní reklama v Liberci
Martina Volšíková -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová