Problematika sponzoringu a sportovní reklamy ve sportu – Erik Niessner
Erik Niessner
Bachelor's thesis
Problematika sponzoringu a sportovní reklamy ve sportu
The Issue of Sponsorship and Sport Advertisement in Sport
Abstract:
Cílem této práce je analýza marketingu vybraného florbalového klubu 1. SC TEMPISH Vítkovice. V teoretické části jsou uvedeny a popsány základní pojmy, které souvisejí s touto problematikou, jako sport, marketing, sportovní marketing, sportovní reklama či sponzoring. V praktické části je popsána analýza marketingu klubu za pomoci metod dotazování, rozhovoru s manažerem a SWOT analýzy. V závěrečné části …moreAbstract:
The aim of this thesis is marketing analysis of selected floorball club 1. SC TEMPISH Vítkovice. In the theoretical part, there are introduced and described the basic terms that relate to the issue of this thesis as a sport, marketing, sports marketing, sport advertisement or sponsorship. In the practical part, there is described marketing analysis of the club by using methods like questioning, interview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/121975
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Martin Kapsa
- Reader: Jan Novotný
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Sportovní reklama v Liberci
Martina Volšíková -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová