Low-cost cestování jako životní styl a současně marketingový nástroj – Bc. Jan Košťál
Bc. Jan Košťál
Master's thesis
Low-cost cestování jako životní styl a současně marketingový nástroj
Low cost travel as lifestyle, but also a marketing tool
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá low-cost cestováním. Cílem práce je charakterizovat a porovnat nízkonákladové letecké společnosti a zhodnotit jejich služby, které poskytují. Teoretická část diplomové práce se zabývá nízkonákladovými leteckými společnostmi a tvorbou identity, která je spojená s cestováním. Praktická část této práce obsahuje dotazníkové šetření a analyzuje výsledky a návrhy na zlepšení služeb …viacAbstract:
The diploma thesis deals with low-cost. The aim of this work is to characterize and compare low-cost airlines and evaluate their services they provide. The theoretical part of the thesis deals with low-cost airlines and the creation of an identity that is associated with travel. The practical part of this work contains a questionnaire survey and analyzes the results and suggestions for improving the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fyk0i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová