Bc. Šotkovská Šotkovská

Bakalářská práce

Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

Setting up the marketing communication mix of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingový komunikační mix akrobatického a tanečního studia Acro-dancers, vymyslet návrhy na jeho zlepšení. Tyto návrhy budou vycházet ze sekundárních dat z dostupných zdrojů a primárního výzkumu mezi návštěvníky, který je zaměřený na konkrétní nástroje marketingové komunikace studia. V …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication mix. The main goal of this bachelor thesis is to evaluate the marketing communication mix of acrobatic and dance studio Acro-dancers, come up with suggestions for improvement. These suggestions will be based on secondary data from available sources and primary research among visitors, which is focused on specific tools of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/krfhy/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management