Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti – Bc. Šotkovská Šotkovská
Bc. Šotkovská Šotkovská
Bakalářská práce
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Setting up the marketing communication mix of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingový komunikační mix akrobatického a tanečního studia Acro-dancers, vymyslet návrhy na jeho zlepšení. Tyto návrhy budou vycházet ze sekundárních dat z dostupných zdrojů a primárního výzkumu mezi návštěvníky, který je zaměřený na konkrétní nástroje marketingové komunikace studia. V …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication mix. The main goal of this bachelor thesis is to evaluate the marketing communication mix of acrobatic and dance studio Acro-dancers, come up with suggestions for improvement. These suggestions will be based on secondary data from available sources and primary research among visitors, which is focused on specific tools of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/krfhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova